onsdag 22. april 2009

Mine filmvaner


Jeg er veldig glad i å se på film. Det er så utrolig koselig å sette seg godt til rette i sofaen med noe gått å spise og en god film. Jeg går ganske sjelden på kino, og venter heller til filmene kommer på DVD. Det er ikke nødvendigvis fordi jeg ikke liker å gå på kino, men fordi i en travel hverdag er det ikke alltid like lett å få tid til å gå på kino. Jeg liker best å se på komedie eller romantiske komedier. Jeg liker å kose meg når jeg ser på film, og er livredd for skrekkfilmer.

To av mine favoritt filmer er ”tre nøtter til askepott” og ” som to dråper vann”.

”Tre nøtter til askepott” ser jeg på tv hver julaften, og det er en kjempe koselig film. Det har blitt en tradisjon i familien vår at vi hver julaften ser på denne filmen sammen, og den gir skikkelig god julestemning.


“ som to draper vann” også kalt ”foreldre fellen” er en morsom film som handler om to jenter som er tvillinger. De kommer bort fra hverandre, men møtes igjen på sommerleir. Jeg og søsteren min har sett på denne filmen en million ganger, og det har vært yndlingsfilmen min så lenge jeg kan huske.


Her fant jeg bildet:
http://kks.kunstkultursenteret.no/_layouts/1044/images/kks/KKS_ikon_film.jpg

Ingen kommentarer: